Adana'da karbonmonoksit zehirlenmesinden 1 kişi öldü

Adana'da karbonmonoksit zehirlenmesinden 1 kişi öldü

Adana'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kişi hayatını kaybetti.

2017.02.03 20:49 - Son Güncellenme: 2017.02.03 20:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da karbonmonoksit zehirlenmesinden 1 kişi öldü

Edinilen bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Mestenzade Mahallesi'nde ikamet eden Nuran Arıkoler (43), akşam saatlerinde sobayı yakıp uykuya daldı. Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen Arıkoler'in evine gelen yakınları, durumu fark edip 112'den yardım istedi. Kısa sürede olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılan Nuran Arıkoler, yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Arıkoler'in cenazesi otopsi yapılamak üzere Adana Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.03 20:49 - Son Güncellenme: 2017.02.03 20:50 - HABER MERKEZİ
A