Adana'da eşi şişledi, bıçakladı; komşularına sığındı

Adana'da eşi şişledi, bıçakladı; komşularına sığındı

Yüreğir ilçesinde eşi tarafından darbedilip, şişlenen ve bıçaklanan Şeyma Torun (22), ağır yaralı olarak komşularına sığındı. Torun, hastanede tedaviye alınırken, kaçan eşinin yakalanması için çalışma başlatıldı. 

2022.03.02 10:19 - Son Güncellenme: 2022.03.02 10:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da eşi şişledi, bıçakladı; komşularına sığındı

Olay, saat 05.30 sıralarında, Akıncılar Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre Şeyma Torun, ismi açıklanmayan eşi tarafından önce darbedildi sonra da şişlenip, bıçaklandı. Ağır yaralı halde kaçan Torun, komşularına sığınarak yardım istedi. İhbarla olay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalenin ardından Torun'u ambulansla Adana Şehir Hastanesi'ne kaldırdı. Tedaviye alınan Şeyma Torun'un hayati tehlikesinin olduğu belirtildi. Polis, kaçan eşin yakalanması için çalışma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.03.02 10:19 - Son Güncellenme: 2022.03.02 10:20 - HABER MERKEZİ
A