Adana'da da iki dönüm orman yandı

Adana'da da iki dönüm orman yandı

Adana Kozan'da çıkan orman yangını söndürüldü.

2014.10.21 07:37 - Son Güncellenme: 2014.10.21 07:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da da iki dönüm orman yandı

 

Durmuşlu Mahallesi Baraj mevkisindeki kızılçam ağaçların oluşturduğu ormanlık alanda henüz bilinmeyen nedenle çıkan yangına, ekipler sabaha kadar müdahale etti.

Kozan Orman İşletme Müdürlüğü'nün 11 arazöz, 5 su tankı, 3 ilk müdahale aracı, 6 pikap, 13 teknik personel ve 80 yangın işçisiyle müdahale ettiği söndürme ve soğutma çalışmalarına Adana, Feke ve Osmaniye'nin Kadirli ilçelerinden çağrılan takviye ekipler de destek verdi.

Ekiplerin müdahalesi sonucu büyümeden kontrol altına alınan yangın söndürüldü. Yangında 2 dönüm ormanlık alan zarar gördü. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.10.21 07:37 - Son Güncellenme: 2014.10.21 07:37 - HABER MERKEZİ
A