Adana'da ceza yiyen sürücü kendini ve aracını yakmaya çalıştı

Adana'da ceza yiyen sürücü kendini ve aracını yakmaya çalıştı

Adana'da eksik evrakı olduğu için trafik polisinin cezai işlem uyguladığı servis aracı sürücüsü, aracını ve kendini yakmaya çalışıp polise direndi.

2024.09.15 20:33 - Son Güncellenme: 2024.09.15 20:33 - Güncel - İHA
A
Adana'da ceza yiyen sürücü kendini ve aracını yakmaya çalıştı

Adana Seyhan ilçesi Küçükdikili Mahallesi'nde uygulama yapan Adana Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, bir servis aracını durdurdu. Servis aracı sürücüsü Muhammed P.'den evrakları isteyen polis, evrakların eksik olduğunu fark edip cezai işlem uyguladı. Bu duruma sinirlenen Muhammed P., aracını ve kendini ateşe verdi. Polisler, şahsın zarar görmemesi için hemen müdahale etti. Ekipler, yanan araca da müdahale ederek söndürdü. Sürücü olayın ardından gözaltına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.09.15 20:33 - Son Güncellenme: 2024.09.15 20:33 - İHA
A