Adana'da bir kişi budamak için çıktığı palmiyede öldü

Adana'da bir kişi budamak için çıktığı palmiyede öldü

Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, budamak yapmak için çıktığı palmiyede rahatsızlanarak hayatını kaybeden kişinin cenazesi itfaiye ekiplerince indirildi.

2023.10.10 13:08 - Son Güncellenme: 2023.10.10 13:19 - Güncel - AA
A
Adana'da bir kişi budamak için çıktığı palmiyede öldü

Koza Mahallesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı'nda, bir kişi budamak için çıkan palmiyeyede rahatsızlandı.

Çevredekiler ismi öğrenilemeyen adamın ses vermemesi üzerine durumu sağlık ve itfaiye ekiplerine bildirdi.

İtfaiye merdiveniyle ağaçtan indirilen adamın hayatını kaybettiği belirlendi.

Cenaze, otopsi için Adana Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.10.10 13:08 - Son Güncellenme: 2023.10.10 13:19 - AA
A