Adana'da ağaç dalı keserken fenalaşan kişi hayatını kaybetti

Adana'da ağaç dalı keserken fenalaşan kişi hayatını kaybetti

Adana'nın Aladağ ilçesinde bir kişi dal kesmek için çıktığı ağaçta kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

2024.02.05 13:27 - Son Güncellenme: 2024.02.05 14:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da ağaç dalı keserken fenalaşan kişi hayatını kaybetti

Olay, Aladağ ilçesine bağlı Kızıldam Mahallesi'nde meydana geldi. Bir kişi dağlık alanda dal kesmek için bir ağaca çıktı. Dalları kestiği sırada fenalaşan kişinin eşi durumu jandarma ve sağlık ekiplerine bildirdi.

Ağaçtan indirilen kişi Aladağ Devlet Hastanesine kaldırıldı. Hastanede yapılan müdahalelere rağmen şahıs kurtarılamadı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.05 13:27 - Son Güncellenme: 2024.02.05 14:34 - HABER MERKEZİ
A