Adana'da 3 çocuğunu boğazını keserek katletti

Adana'da 3 çocuğunu boğazını keserek katletti

ADANA'da Selma C., 1'i kız 3 çocuğunu boğazlarını bıçakla keserek öldürdü. Ardından bileklerini kesen kadın, ağır yaralı olarak götürüldüğü hastanede tedaviye alındı.

2018.10.21 14:43 - Son Güncellenme: 2018.10.21 15:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da 3 çocuğunu boğazını keserek katletti
01:00 Adana'da 3 çocuğunu boğazını keserek katletti

İLGİLİ VİDEO

Adana'da 3 çocuğunu boğazını keserek katletti

Kan donduran olay, bugün öğlen saatlerinde merkez Yüreğir ilçesi Geçitli Mahallesi'nde meydana geldi. Ev kadını Selma C., çiftçi eşinin evde olmadığı sırada, henüz bilinmeyen nedenle cinnetgetirip, isimleri açıklanmayan 10, 8 ve 6 yaşlarındaki 3 çocuğunu bıçakladı. Ardından bileklerini kesen kadın, gürültüler üzerine eve gelen komşuları tarafından ağır yaralı olarak bulundu.

Çağrılan sağlık ekibi, boğazları bıçakla kesilen 1'i kız 3 çocuğun da olay yerinde yaşamlarını yitirdiğini belirledi. Ağır yaralı Selma C. ise Adana Şehir Hastanesi'ne götürüldü. Olay yerine gelen jandarma ekipleri ve savcı, evde inceleme yaparken, kadının çocuklarını neden öldürdüğü araştırılıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.21 14:43 - Son Güncellenme: 2018.10.21 15:42 - HABER MERKEZİ
A