Açılış maçında oyunculara saldırdılar

Açılış maçında oyunculara saldırdılar

ALTINDAĞ Spor Kompleksi'nin açılış maçında Göztepe ve Beşiktaş Mogaz hentbol takımları karşılaştı. Maç sırasında sahaya inen Göztepeli taraftarlar karşı takımın sporcularına saldırdı. Çıkan olaylarda 7 Göztepeli taraftar gözaltına alındı.

2016.04.17 22:01 - Son Güncellenme: 2016.04.17 22:01 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Açılış maçında oyunculara saldırdılar
01:25 Açılış maçında oyunculara saldırdılar

İLGİLİ VİDEO

Açılış maçında oyunculara saldırdılar

Hentbol Erkekler Süper Ligi'nde zirve mücadelesi veren Göztepe ve Beşiktaş Mogaz takımları, yeni inşa edilen ve ilk kez bir müsabakaya ev sahipliği yapan Altındağ Spor Kompleksi'nde karşılaştılar. Maçın 27'nci dakikasında Göztepeli 4 taraftar sahaya inerek Beşiktaş Mogaz'lı hentbolculara saldırdı. Polisin olaya müdahale etmesiyle tüm taraftarlar salon dışına çıkarıldı. 40 dakika duran maçın son 3 dakikası seyircisiz oynandı. Olayların salon dışında devam etmesi üzerine polis TOMA ve biber gazıyla guruba müdahale etti. Göztepeli 7 taraftar gözaltına alındı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.17 22:01 - Son Güncellenme: 2016.04.17 22:01 - HABER MERKEZİ
A