Acil tıp kliniği çalışanları İstiklal Marşı okudu

Acil tıp kliniği çalışanları İstiklal Marşı okudu

İstanbul Sancaktepe'de bulunan Şehit Profesör Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Tıp Kliniği çalışanları, hastane önünde İstiklal Marşı okudu.

2020.04.24 01:56 - Son Güncellenme: 2020.04.24 01:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Acil tıp kliniği çalışanları İstiklal Marşı okudu

Koronavirüs salgınıyla mücadelede büyük çaba sarf eden sağlık çalışanları, 23 Nisan Ulusal egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Cumhurbaşkanlığı tarafından yapılan çağrıya uydu. Sancaktepe'de bulunan Şehit Profesör Dr. İlhan Varank Eğitim ve Araştırma Hastanesi Acil Tıp Kliniği çalışanları, görev yaptıkları hastanenin önünde hep bir ağızdan İstiklal Marşı okudu. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.24 01:56 - Son Güncellenme: 2020.04.24 01:57 - HABER MERKEZİ
A