Acı biber yeme iddiası

Acı biber yeme iddiası

Özel Erzurum Şifa Hastanesi aşçılarından Nevzat Karapınar ile diyaliz ünitesi hemşirelerinden Zekiye Demir, en fazla acı biber yemek için yarıştı. Hastane Başhemşiresi Belgin Prim'in nezaretinde yapılan yarışmada iki yarışmacıda 45 saniyede 30adet acı biberi aynı sürede yenince berabere kaldılar.

2012.12.03 15:58 - Son Güncellenme: 2012.12.03 15:58 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Acı biber yeme iddiası


Yarışma Zekiye hemşirenin acıya aşırı düşkünlüğünden ve aşçı Nevzat Karapınar'a acı konusunda benimle yarışır mısın daveti üzerine hastane yemekhanesinde gerçekleşti. Özenle seçilen 30'ar adet acı biber bir dakika sürede yemesi istendi; fakat her iki yarışmacıda 30 adet acı biberi 45 saniyede yiyerek berabere kaldı. En fazla acı yiyenin kim olduğunu ise başka bir zaman acılı çiğ köfte yeme konusunda anlaştılar.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.12.03 15:58 - Son Güncellenme: 2012.12.03 15:58 - HABER MERKEZİ
A