Aç kalan domuzlar Foça sokaklarına indi
İzmir'in turistik ilçesi Foça'da, aç kaldıkları için yiyecek bulabilmek için mahalle aralarına kadar inen yaban domuzları korku dolu geceler yaşatmaya başladı.
2012.07.10 14:20 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Yaşadıkları dağlarda yiyecek bulmakta zorluk çeken ve özellikle geceleri sürüler halinde gezerek karınlarını doyurmanın yollarını arayan yaban domuzları, Foça'nın Atatürk Mahallesi ve çevresinteki yazlık sitelerde yaşayanlara korku dolu anlar yaşatmaya başladı. Foça Belediye Başkanı Gökhan Demirağ sorunun çözülmesi için gerekli başvuruları yaptıklarını söyleyerek "Üzerimize düşeni yapmaya hazırız. Umarım ilgililer kısa süre içinde harekete geçer ve elbirliğiyle bu sorunu çözeriz" dedi. Şap hastalığı yayan yaban domuzlarının, bölgedeki büyük ve küçükbaş hayvanlar için önemli bir tehlike oluşturduğuna dikkat çeken Foça Ziraat Odası Başkanı Ercan Yüksektepe de "Besicilik yapan üyelerimizden bazıları hayvanlarında şap hastalığı var. Domuzlar da şap hastalığının en büyük yayıcısı dedi" dedi.