Abdullah Gül: Bende çok emeği oldu

Abdullah Gül: Bende çok emeği oldu

11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, "Değerli insan Prof. Dr. Nevzat Yalçıntaş'ın ani vefatına çok üzüldüm. Bende çok emeği oldu. Vatan ve millet sevgisiyle dolu çok müstesna bir insandı. Mekanı cennet olsun. Türk milletinin başı sağ olsun" dedi.

2016.07.15 22:50 - Son Güncellenme: 2016.07.15 22:50 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Abdullah Gül: Bende çok emeği oldu

Abdullah Gül, Nevzat Yalçıntaş'ın vefatı dolayısıyla yazılı bir açıklamad yaptı. Yalçıntaş'ın üniversitede hocası olduğunu hatırlatan Gül, "Değerli insan Prof. Dr. Nevzat Yalçıntaş'ın ani vefatına çok üzüldüm. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesinden hocamdı. Doktoramı yanında yaptım. İslam Kalkınma Bankasında da uzun yıllar beraber çalıştık. Bende çok emeği oldu. Vatan ve millet sevgisiyle dolu çok müstesna bir insandı. Mekanı cennet olsun. Türk milletinin başı sağ olsun" ifadelerini kullandı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.07.15 22:50 - Son Güncellenme: 2016.07.15 22:50 - HABER MERKEZİ
A