Abdullah Avcı: Caner bugün belki de sahanın en iyisiydi
Süper Lig'in 7. haftasında sahasında karşılaştığı Alanyaspor'u 2-0 mağlup eden Beşiktaş'ın teknik direktörü Abdullah Avcı, performansından memnun olmadığı söylentileri çıkan ve özel bir görüşme gerçekleştirdiği Caner Erkin ile alakalı övgü dolu ifadeler kullandı.
2019.10.06 19:34 - Son Güncellenme: 2019.10.06 19:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'in 7. haftasında Beşiktaş, sahasında ağırladığı Alanyaspor'u 2-0 mağlup etti.
Maçtan sonra Beşiktaş'ın teknik direktörü Abdullah Avcı, açıklamalarda bulundu. İşte tecrübeli hocanın söyledikleri:
"Oyunun kalitesini kendi içimizde irdeleriz ama bence bugünün gündemi ne şekilde olursa olsun kazanmaktı. Bence değerlisi oyuncu grubunun isteği, arzusu, enerjisi ve kazanmak için odaklandıkları, beraber düşündükleri bir ortam vardı. Onun dışında Dorukhan'ın durumunu bilmiyorum şimdi hastaneye gideceğim. O durum benim için şu anda üzüntü verici. Caner, perşembe günü önde oynadı ve iki gündür serum yiyor ama bugün belki de sahanın en iyi oyuncusu. Atiba geldi bize bir denge getirdi. 9 kişi maçı tamamladık sakatlıklar oldu. 6-7 haftalık yaşadığımız süreç sakatlıklar, kırmızı kartlar, kulübün içindeki birtakım şeyler... Umarım bugün itibariyle kazanarak bunların da bittiğini milli takım arasıyla toparlanma, kendi içimizde daha iyisini nasıl yapabiliriz, oyunun kalitesini nasıl artırabiliriz buna bakacağız"