ABD'ye meydan okudu

ABD'ye meydan okudu

IŞİD lideri Ebubekir el-Bağdadi, ABD uçaklarının saldırısının ardından Twitter üzerinden bir ses kaydı yayınladı.

2014.08.09 17:05 - Son Güncellenme: 2014.08.09 17:06 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'ye meydan okudu




Ajansların iddiasına göre; Kayıtta Bağdadi, ABD'ye meydan okuduğu mesajda şu ifadeleri kullandı: "Bu mesajım Amerika'ya, Hıristiyanların haç taşıyıcılarınadır. Beni dinleyin. Sizin adınıza savaşanlar size Irak ve Suriye'de hiçbir şey kazandırmayacak. Çok yakında kendinizi 'İslam'ın oğullarının' doğrudan karşısında bulacaksınız. Ki onlar sizinle savaşmak için kendilerini iyi hazırladılar."

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.08.09 17:05 - Son Güncellenme: 2014.08.09 17:06 - HABER MERKEZİ
A