ABD üssünde çalışan işçiler öldürüldü
Afganistan'ın Logar eyaletindeki ABD üssünde çalışan sekiz işçi, üsse gitmek üzere çıktıkları yolculukta vurularak öldürüldü.
2013.07.18 11:00 - Son Güncellenme: 2013.07.18 11:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
Yerel bir yetkili, yaşları 15 ila 25 arasındaki sekiz kişiyi taşıyan aracın önünün yolda silahlı bir saldırgan tarafından kesildiğini söyledi.
Saldırı sabah erken saatlerde Logar eyaletinin başkenti Pol-e-Alam'da gerçekleşti. Hiçbir grup henüz saldırıyı üstlenmedi ancak yetkililer olayın arkasından Taliban'ın olabileceğini belirtiyor.
BBC'nin Kandil'deki muhabiri Sanjoy Majumder, Taliban'ın yaptığı açıklamada Ramazan'da da saldırılarını sürdüreceğini duyurduğunu hatırlatıyor.