ABD üssünde çalışan işçiler öldürüldü

ABD üssünde çalışan işçiler öldürüldü

Afganistan'ın Logar eyaletindeki ABD üssünde çalışan sekiz işçi, üsse gitmek üzere çıktıkları yolculukta vurularak öldürüldü.

2013.07.18 11:00 - Son Güncellenme: 2013.07.18 11:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD üssünde çalışan işçiler öldürüldü

 

Yerel bir yetkili, yaşları 15 ila 25 arasındaki sekiz kişiyi taşıyan aracın önünün yolda silahlı bir saldırgan tarafından kesildiğini söyledi.

Saldırı sabah erken saatlerde Logar eyaletinin başkenti Pol-e-Alam'da gerçekleşti. Hiçbir grup henüz saldırıyı üstlenmedi ancak yetkililer olayın arkasından Taliban'ın olabileceğini belirtiyor.

BBC'nin Kandil'deki muhabiri Sanjoy Majumder, Taliban'ın yaptığı açıklamada Ramazan'da da saldırılarını sürdüreceğini duyurduğunu hatırlatıyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.18 11:00 - Son Güncellenme: 2013.07.18 11:00 - HABER MERKEZİ
A