ABD savaş gemisi İstanbul Boğazı'ndan geçti
ABD Donanması'na ait 203 borda numaralı savaş gemisi 'USNS Laramie', İstanbul boğazından geçti.
2021.02.08 11:01 - Son Güncellenme: 2021.02.08 11:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
Savaş gemisi 'USNS Laramie', saat 09.00 sıralarında Karadeniz'den İstanbul Boğazı'na giriş yaptı.

Yaklaşık bir saatte geçişini tamamlayarak Marmara Denizi'ne açılan gemiye, Kıyı Emniyet Genel Müdürlüğüne bağlı kurtarma botu eşlik etti.
