ABD savaş gemisi İstanbul Boğazı'na demirledi

ABD savaş gemisi İstanbul Boğazı'na demirledi

ABD donanmasına ait savaş gemisi, İstanbul Boğazı Dolmabahçe açıklarında demirledi. Gemiye Sahil Güvenlik ekipleri eşlik etti.

2023.02.03 09:27 - Son Güncellenme: 2023.02.03 09:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
ABD savaş gemisi İstanbul Boğazı'na demirledi

ABD donanmasına ait Arleigh Burke sınıfı savaş gemisi USS Nitze, saat 08.00 sıralarında İstanbul Boğazı'na Sarayburnu açıklarından girdi. Gemiye Sahil Güvenlik ekipleri eşlik etti.

Mürettebatın Boğaz'da ilerleyiş sırasında güverteye çıktığı görüldü.

155 metre boyundaki gemi Dolmabahçe açıklarına demirledi. ABD Büyükelçisi Jeffrey L.Flake'in gemiye ziyarette bulunacağı öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.02.03 09:27 - Son Güncellenme: 2023.02.03 09:46 - HABER MERKEZİ
A