ABD savaş gemisi Ege'ye açıldı

ABD savaş gemisi Ege'ye açıldı

Çanakkale Boğazı'ndan 10 ve 11 Temmuz'da Rusya Federasyonu'na bağlı 5 savaş gemisinden sonra, bugün de ABD'nin 'U.S.N.S. Jason Dunham' adlı destroyeri geçerek, Ege Denizi'ne açıldı. Boğaza bir Sahil Güvenlik Ani Müdahale botu eşliğinde saat 13.55 sıralarında Marmara denizinden giriş yapan 'U.S.N.S. Jason Dunham' saat 16.30'da Çanakkale açıklarına ulaştı.

2012.07.24 08:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A