ABD savaş gemisi Çanakkale Boğazı'nda
ABD Deniz Kuvvetleri'ne ait savaş gemisi Çanakkale Boğazı'ndan geçti.
2013.11.20 18:02 - Son Güncellenme: 2013.11.20 18:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
Marmara Denizi yönünden Çanakkale Boğazı'na giren ve Ege Denizi'ne doğru giden ABD Deniz Kuvvetleri'ne ait "USS Mount Whitney" adlı gemi Çanakkale Boğazı'ndan geçti. Geminin geçişine sahil güvenlik refakat etti. ABD savaş gemisinin gideceği liman hakkında bilgi verilmedi.