ABD, Polonya'ya bin asker gönderecek

ABD, Polonya'ya bin asker gönderecek

Polonya'da düzenlenen NATO zirvesine katılan ABD Başkanı Obama, Polonya'ya asker göndereceklerini açıkladı.

2016.07.08 22:34 - Son Güncellenme: 2016.07.08 22:34 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD, Polonya'ya bin asker gönderecek

ABD Başkanı Barack Obama, NATO'nun doğu kanadını güçlendirmek için Polonya'ya yaklaşık bin asker göndereceklerini söyledi. 

Polonya'nın ev sahipliğinde başkent Varşova'da düzenlenen NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi çerçevesinde Polonya Cumhurbaşkanı Andrzej Duda ile bir araya geldikten sonra gazecilere açıklamada bulunan Obama, NATO'nun doğu Avrupa'daki askeri varlığını artırmaya hazırlandığını ifade etti.

NATO'nun Polonya'ya konuşlandıracağı birlikler konusunda ABD'nin öncü bir rol oynayacağını belirten Obama, "ABD, Leh askerlerle omuz omuz hizmet vermek için dönüşümlü olarak Polonya'ya yaklaşık bin askerin olacağı bir tabur konuşlandıracak." dedi. 

Obama, Avrupa'ya dönüşümlü olarak konuşlandırlacak birliğin merkezinin ise Polonya olacağını belirtti. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.07.08 22:34 - Son Güncellenme: 2016.07.08 22:34 - HABER MERKEZİ
A