ABD'den IŞİD'e karşı yeni hamle

ABD'den IŞİD'e karşı yeni hamle

Washington yönetimi, Irak'ta terör örgütüne karşı savaşmak üzere 200 asker ve Apache helikopterleri gönderiyor. Helikopterler ilk kez IŞİD'i vurmak için kullanılacak.

2016.04.18 18:19 - Son Güncellenme: 2016.04.18 18:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'den IŞİD'e karşı yeni hamle

ABD, ilk kez Apache helikopterlerini IŞİD'le savaşmak için bölgeye sevk ediyor. HalihazırdaIrak'ta ABD'nin 4100 askeri bulunuyor.

ABD'nin bölgeye göndereceği birlikleri Bağdat'ı ziyaret eden Savunma Bakanı Ash Carter duyurdu.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.04.18 18:19 - Son Güncellenme: 2016.04.18 18:19 - HABER MERKEZİ
A