ABD'den IŞİD'e karşı yeni hamle
Washington yönetimi, Irak'ta terör örgütüne karşı savaşmak üzere 200 asker ve Apache helikopterleri gönderiyor. Helikopterler ilk kez IŞİD'i vurmak için kullanılacak.
2016.04.18 18:19 - Son Güncellenme: 2016.04.18 18:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD, ilk kez Apache helikopterlerini IŞİD'le savaşmak için bölgeye sevk ediyor. HalihazırdaIrak'ta ABD'nin 4100 askeri bulunuyor.
ABD'nin bölgeye göndereceği birlikleri Bağdat'ı ziyaret eden Savunma Bakanı Ash Carter duyurdu.