ABD'de yaşayan en yaşlı Türk, Corona nedeniyle hayatını kaybetti

ABD'de yaşayan en yaşlı Türk, Corona nedeniyle hayatını kaybetti

ABD'de yaşayan en yaşlı Türklerden biri olan 100 yaşındaki Safa Mediha Süleyman, yeni tip Corona Virüsü (Kovid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.

2020.04.17 09:49 - Son Güncellenme: 2020.04.17 09:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'de yaşayan en yaşlı Türk, Corona nedeniyle hayatını kaybetti
00:25 Sağlık Bakanı Koca'dan 'evde kalmalısınız' paylaşımı

İLGİLİ VİDEO

Sağlık Bakanı Koca'dan 'evde kalmalısınız' paylaşımı

Türkiye'den 75 yıl önce ABD'ye giden ve Illinois eyaletine bağlı Şikago kentinde yaşayan Safa Mediha Süleyman'ın ölümü sevenlerini üzdü.

Şikago merkezli Türk Amerikalı Kültür Derneğinin (TACA) de kurucularından olan Süleyman'ın cenazesinin 20 Nisan'da Şikago'daki Türk mezarlığına defnedileceği bildirildi.

Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, yeni tip Corona Virüsü (Kovid-19) salgını nedeniyle yurt dışında ölen Türk vatandaşların sayısı 320'ye çıkarken, ABD'de 13 Türk'ün hayatını kaybettiği belirtiliyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.17 09:49 - Son Güncellenme: 2020.04.17 09:49 - HABER MERKEZİ
A