ABD'de yaşayan en yaşlı Türk, Corona nedeniyle hayatını kaybetti
ABD'de yaşayan en yaşlı Türklerden biri olan 100 yaşındaki Safa Mediha Süleyman, yeni tip Corona Virüsü (Kovid-19) nedeniyle yaşamını yitirdi.
2020.04.17 09:49 - Son Güncellenme: 2020.04.17 09:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
00:25
İLGİLİ VİDEO
Sağlık Bakanı Koca'dan 'evde kalmalısınız' paylaşımı
Türkiye'den 75 yıl önce ABD'ye giden ve Illinois eyaletine bağlı Şikago kentinde yaşayan Safa Mediha Süleyman'ın ölümü sevenlerini üzdü.
Şikago merkezli Türk Amerikalı Kültür Derneğinin (TACA) de kurucularından olan Süleyman'ın cenazesinin 20 Nisan'da Şikago'daki Türk mezarlığına defnedileceği bildirildi.
Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, yeni tip Corona Virüsü (Kovid-19) salgını nedeniyle yurt dışında ölen Türk vatandaşların sayısı 320'ye çıkarken, ABD'de 13 Türk'ün hayatını kaybettiği belirtiliyor.