ABD'de sel felaketi

ABD'de sel felaketi

ABD'nin Colorado eyaletinde yaşanan sel felaketinde 6 kişi hayatını kaybederken, yüzlerce kişiyle de irtibat kurulamıyor.

2013.09.16 09:44 - Son Güncellenme: 2013.09.16 09:44 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'de sel felaketi

ABD'nin Colorado eyaletinde yaşanan sel felaketinde 6 kişi hayatını kaybetti;  Boulder ve Lorimer bölgelerinde ise 700'den fazla kişiyle irtibat kurulamadığı bildirildi.

Colorado Valisi John Hickenlooper, selden etkilenen bölgelerde evlerin ağır hasar gördüğünü, kayıpların çoğuna iletişim sorunları yüzünden ulaşılamadığını belirtti.

Boulder Acil Durum Yönetimi'nden Liz Donaghey, Boulder'da, 234 kişinin kayıp olduğunu kaydetti. Larimer ilçe yönetiminden yapılan açıklamada ise, 482'ye kişiye ulaşılamadığını bildirdi.

Telefon hizmetinin birçok bölgede yeniden sağlanmaya başlamasıyla, yetkililerin daha fazla kişiye ulaşması bekleniyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.09.16 09:44 - Son Güncellenme: 2013.09.16 09:44 - HABER MERKEZİ
A