ABD'de şarbon paniği
ABD'de şarbon krizi yaşandı. Sağlık Hizmetleri Dairesi'ne bağlı hastalık koruma ve kontrol merkezilerinde görevli 75 çalışan şarbona maruz kalmış olabilecekleri gerekçesiyle tedavi altına alındı.
2014.06.20 13:17 - Son Güncellenme: 2014.06.20 13:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
Atlanta'da ki sıkı biyokoruma önlemlerinin olduğu bir laboratuvarda, , görevlilerin kurallara uymaması sonucu şarbon bakterisinin etkisizleştirilmemesinin sonucu olayın meydana geldiği belirtildi.
Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, şimdiye kadar kimsede hastalık belirtisinin olmadığı ifade edildi.
Olay sonrası soruşturma başlatıldı.
FBI ise yaptığı açıklamada, olayın bir saldırıdan kaynaklandığına dair herhangi bir işaretin olmadığını belirtti.
Yaşanan olayın, şarbon örnekleri hazırlanırken meydana geldiği söyleniyor.