ABD'de koronavirüs ölümleri 470 bini aştı
ABD'de koronavirüs salgını nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısı son 24 saatte 3 bin 758 artarak 470 bin 763'e yükseldi. En fazla can kaybı New York'ta yaşandı.
2021.02.06 19:19 - Son Güncellenme: 2021.02.06 19:19 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD'de virüs tespit edilen kişi sayısı son 24 saatte 135 bin 96 artışla 27 milyon 410 bin 144'e çıktı.
Salgın nedeniyle yaşamını yitirenlerin sayısı 3 bin 758 artarak 470 bin 763'e ulaştı.
Bugüne kadar iyileşenlerin sayısı 17 milyon 153 bini ve COVID-19 testi yaptıranların sayısı 320 milyon 641 bini geçti.
En çok ölüm New York'ta
ABD'de California eyaleti 3 milyon 382 bini aşkın vakayla ülkede ilk sırada yer alırken, bu eyaleti 2 milyon 483 bini aşkın vakayla Texas ve 1 milyon 763 binden fazla vakayla Florida izliyor.