ABD'de korona virüsten ölen Türklerin sayısı 8'e yükseldi

ABD'de korona virüsten ölen Türklerin sayısı 8'e yükseldi

ABD'de korona virüs salgını nedeniyle hayatını kaybeden Türk sayısı 8'e yükseldi.

2020.04.05 10:23 - Son Güncellenme: 2020.04.05 10:24 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'de korona virüsten ölen Türklerin sayısı 8'e yükseldi

ABD'nin New York eyaletinde yaşayan 63 yaşındaki diş hekimi Oğuz R. Fenercioğlu, korona virüs (Covid-19) salgını nedeniyle hayatını kaybetti. Geçtiğimiz hafta yüksek ateş ve öksürük şikayetiyle hastaneye kaldırılan Fenercioğlu'nun hayatını kaybetmesi sonucu ülkede ölen toplam Türk vatandaşı sayısı 8'e yükseldi.

New Jersey'de 5, New York'ta 1 ve Pensilvanya eyaletinde 1 Türk korona virüs nedeniyle hayatını kaybetmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.05 10:23 - Son Güncellenme: 2020.04.05 10:24 - HABER MERKEZİ
A