ABD'de bir fabrikada patlama meydana geldi: 2 ölü

ABD'de bir fabrikada patlama meydana geldi: 2 ölü

ABD'nin Nebraska eyaletindeki yem fabrikasında meydana gelen patlamada 2 kişi öldü, 10 kişi yaralandı.

2014.01.21 10:43 - Son Güncellenme: 2014.01.21 16:02 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'de bir fabrikada patlama meydana geldi: 2 ölü

Polis kaynakları; Omaha bölgesinde bulunan üç katlı tesisteki patlamada, binadaki 38 işçiden ikisinin hayatını kaybettiğini, onunun ağır yaralandığını açıkladı.

PATLAMANIN KAYNAĞI BİLİNMİYOR
Patlama sırasında bazı işçilerin kaçmayı başardığını belirten polis, ölenlerden birinin 53 yaşındaki Keith Everett olduğunu tespit etti. Bölgedeki şiddetli rüzgar ile soğuk hava ve bazı bölümleri çöken binadaki tehlike nedeniyle ölenlerden birinin cesedinin henüz çıkarılamadığı bildirildi. İtfaiye yetkilileri, patlamanın kaynağını tespit edemediklerini, binada tehlikeli kimyasalların bulunmadığını açıkladı.

Nebraska'nın en büyük kentindeki endüstriyel alanda bulunan imalathanenin çevresinde yerleşim yeri olmadığı belirtiliyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.21 10:43 - Son Güncellenme: 2014.01.21 16:02 - HABER MERKEZİ
A