ABD Büyükelçiliği önünde eylem

ABD Büyükelçiliği önünde eylem

Der üyeleri, Amerikan bayrağını yakarak filmi protesto etti.

2012.09.16 14:41 - Son Güncellenme: 2012.09.16 14:41 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
ABD Büyükelçiliği önünde eylem


Garip-Der üyesi bir grup ABD Büyükelçiliği'nin önünde toplandı. Polisin güvenlik önlemi aldığı eylemde grup adına yapılan açıklamada "Uyuyan Müslüman Gafletten Uyan" sloganları atan Garip-Der üyeleri Hazreti Muhammed'e hakaret eden filmi protesto ettikleri söyledi. Açıklamada, "İşte bu İslam'ı yeryüzünden silme politikasının bir neticesidir. Allah'ın Resulünü hakareti normal karşılayan bir İslam ümmeti artık Müslüman değildir. Böyle bir İslam ümmetinin yok olması yaşamasından çok daha iyidir. Peygamberine hakaret edilen bu ümmet eğer sokaklara dökülmezse, vallahi yerin altı yerin üstünden daha hayırlı demektir" denildi.
Grup, daha sonra ABD bayrağı yakarak tepkilerini gösterdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2012.09.16 14:41 - Son Güncellenme: 2012.09.16 14:41 - HABER MERKEZİ
A