Abbas, Blair'le görüştü

Abbas, Blair'le görüştü

Filistin Devlet Başkanı Abbas, Ortadoğu Dörtlüsü Temsilcisi Blair'i, Ramallah'taki makamında kabul etti.

2013.04.07 20:23 - Son Güncellenme: 2013.04.07 20:23 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Abbas, Blair'le görüştü

 

Filistin Devlet Başkanı Mahmud Abbas'ın ofisinden yapılan yazılı açıklamada, Abbas'ın Tony Blair'e, Ortadoğu barış müzakerelerinin yeniden canlandırılmasına yönelik temaslar hakkında bilgi verdiği belirtildi.

 

Açıklamada, ikilinin Filistin ekonomisinin gelişmesinin önündeki engelleri, Filistin'de devlet kurumlarının geliştirilmesi için yürütülen çabaları da ele aldığı kaydedildi.

 

Bu arada, Mahmud Abbas'ın bu akşam, İsrail ile barış çalışmalarını yeniden canlandırmak için ABD Dışişleri Bakanı John Kerry ile Ramallah'ta biraraya geleceği bildirildi.

 

 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.04.07 20:23 - Son Güncellenme: 2013.04.07 20:23 - HABER MERKEZİ
A