A2 Ligi kaldırıldı
Türkiye Futbol Federasyonu, A2 Ligi'ni kaldırarak, U 21 Ligi oluşturulmasını kararlaştırdı.
2014.06.11 09:11 - Son Güncellenme: 2014.06.11 09:12 - Spor - HABER MERKEZİ
2014-2015 sezonunda A2 Ligi yerine Spor Toto Süper Lig ve PTT 1. Lig kulüplerinin katılacağı U21 Ligi'nin oluşturulması kararlaştırıldı ve Coca Cola Gelişim Ligleri'nin esasları belirlendi. Toplantıda alınan kararla 2014-2015 Sezonu U21 Ligi ve Coca Cola Gelişim Ligleri Statüleri yürürlüğe girdi.
Aydın ekiplerinden Nazilli Belediyespor, geçtiğimiz sezon ilk kez A 2 Ligi'ne katılmış , gösterdiği başarılı performansla göz doldurmuştu.