A Milliler soluğu kebapçıda aldı
Adana 5 Ocak Stadı'nda Kuzey İrlanda'yı 1-0 yenen A Milli Takım, sabah yaptığı antrenmanın ardından soluğu kebapçıda aldı.
2013.11.16 16:50 - Son Güncellenme: 2013.11.16 16:51 - Spor - HABER MERKEZİ
En son 2004 yılında Danimarka ile oynanan hazırlık maçına ev sahipliği yapan Adana, dün oynanan Kuzey İrlanda maçının ardından 9 yıl aradan sonra Milli Takım ile buluştu. Sabah yapılan antrenmanın ardından otele geçen Milli takım kafilesi daha sonra yemek için Yüzevler Restaurant'a geldi. A Milli futbolcular ve teknik heyet burada Adana'nın meşhur metrelik kebabının yanı sıra tava, çiğ köfte ve lahmancun yedi. Restaurantın önünde bekleyen Adanalı futbol severler ise çıkışta A Milli Takım oyuncuları ile fotoğraf çektirmek için birbiriyle yarıştı.