A Milli Kadın Basketbol Takımı, Belarus'u mağlup etti
2019 FIBA Avrupa Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Kadın Basketbol Takımı, hazırlık maçında karşılaştığı Belarus'u 76-56 mağlup etti.
2019.06.08 17:38 - Son Güncellenme: 2019.06.08 17:39 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Basketbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, milli takım, Letonya'nın başkenti Riga'da oynanan ve ilk yarısını 37-28 önde tamamladığı hazırlık müsabakasında sahadan 76-56 galip ayrıldı.
Milliler, Riga'da yaptığı ilk hazırlık maçında da Letonya'yı 62-47 mağlup etmişti. Böylece Letonya'daki hazırlıklarını tamamlayan A Milli Kadın Basketbol Takımı, yarın Türkiye'ye dönecek.
Türkiye, 27 Haziran-7 Temmuz tarihlerinde Letonya ve Sırbistan'ın ortaklaşa düzenleyeceği şampiyonada Macaristan, İtalya ve Slovenya ile C Grubu'nda mücadele edecek.