A Milli Kadın Basket takımı Romanya'ya gitti

A Milli Kadın Basket takımı Romanya'ya gitti

2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde mücadele eden A Milli Kadın Basketbol Takımı, gruptaki üçüncü maçı için Romanya'ya gitti.

2016.02.19 11:09 - Son Güncellenme: 2016.02.19 11:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
A Milli Kadın Basket takımı Romanya'ya gitti

Ay Yıldızlılar, bu sabah saat Atatürk Havalimanı'ndan özel bir uçakla Romanya'nın Cluj şehrine hareket etti. 

Milliler 20 Şubat Cumartesi günü 19:00'da Romanya ile mücadele edecek. 

21 Kasım 2015 Cumartesi günü Ankara Arena'da oynanan 2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası Elemeleri ilk maçında İsrail'i 72-53'lük skorla mağlup eden milliler, ikinci maçında da Bosna Hersek'i deplasmanda 79-50'lik skorla geçmişti.



A Milli Kadın Takımımız cumartesi günkü maçın ardından aynı gün özel uçakla yordu dönecek. Millilerimiz dördüncü maçlarında 24 Şubat günü İsrail ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.19 11:09 - Son Güncellenme: 2016.02.19 11:09 - HABER MERKEZİ
A