89 yaşında koronavirüsü yendi
Kastamonu Devlet Hastanesi'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gören 89 yaşındaki hasta, hastalığı yenerek taburcu edildi.
2020.04.28 22:13 - Son Güncellenme: 2020.04.28 22:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kovid-19 hastalığına yakalanarak Kastamonu Devlet Hastanesi'nde bir süredir tedavi gören 89 yaşındaki Hüseyin Aktaş, 3 hafta süren tedavisinin ardından sağlık çalışanlarının alkışları arasında taburcu edildi.
Tekerlekli sandalyeyle taburcu edilen Aktaş, güvenlik önlemleri arasında evine gönderildi.