89 günlük hasrete son vermek istiyor
Gakgoşlar kötü gidişe son vermenin hesaplarını yapıyor.
2013.12.13 14:03 - Son Güncellenme: 2013.12.13 14:03 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'de son 10 maçından yenik ayrılan Elazığspor, yarın Medical Park Antalyaspor'u mağlup ederek taraftarına 89 gün aradan sonra 3 puan armağan etmeyi hedefliyor.
En son, ligin 4. haftasında 15 Eylül'de sahasında Torku Konyaspor'u 2-0 mağlup ettikten sonra Fenerbahçe'ye 4-0, Sivasspor'a 4-2, Kasımpaşa'ya 4-0, Eskişehirspor'a 2-0, Gençlerbirliği'ne 2-1, Trabzonspor'a 4-0, Kayseri Erciyesspor'a 1-0, Gaziantepspor'a 3-1, Bursaspor'a 2-1 ve Galatasaray'a 2-0 yenilen Elazığspor, yarın sahasında Medical Park Antalyaspor ile yapacağı maçı kazanarak, 89 günlük puan hasretine son vermek istiyor.
Ligde 15. haftaya 7 puanla son sırada giren Elazığspor ile 18 puanla 11'inci sırada yer alan Medical Park Antalyaspor arasındaki maçı, hakem Fırat Aydınus yönetecek. Elazığ Atatürk Stadı'nda oynanacak maç, saat 16.00'da başlayacak.
İki ekip, ligde 3. kez karşı karşıya gelecek. Geçen sezonun ilk yarısında Antalya'da oynanan maçı Medical Park Antalyaspor 4-0, ikinci yarısında Elazığ'da yapılan karşılaşmayı ise Elazığspor 2-1 kazanmıştı.