86 yaşında maraton koştu, ertesi gün öldü

86 yaşında maraton koştu, ertesi gün öldü

New York Maratonu'nun en yaşlı koşucusu olan 86 yaşındaki Joy Johnson, maratonun ertesi günü hayatını kaybetti.

2013.11.06 09:48 - Son Güncellenme: 2013.11.06 09:49 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
86 yaşında maraton koştu, ertesi gün öldü


 

25 yıldır maratona katılan Johnson, yarış sırasında düşmüş ve kafasını çarpmıştı. Buna rağmen ayağa kalkan ve 42 kilometrelik koşuyu yaklaşık 8 saatte tamamlayan Johnson, maraton sonrası hastaneye gitmemişti. Johnson, koşudan sonra bir televizyon programına katıldı ve ardından kız kardeşi ile birlikte New York'da kaldığı otele geri döndü. Yaşlı kadın burada, uykusunda hayatını kaybetti.

Emekli beden eğitimi öğretmeni Johnson, 2011 yılından beri New York Maratonu'na katılan en yaşlı koşucu unvanını taşıyordu. Maratondan önce medyaya konuşan Johnson, "Diğerlerinin gerisinde kalacağım fakat önemli değil. Her sabah yataktan kalkabildiğim ve koşabildiğim için şükrediyorum. Benim yaşımdaki pek çok insan tekerlekli sandalyeyle dolaşıyor" dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.11.06 09:48 - Son Güncellenme: 2013.11.06 09:49 - HABER MERKEZİ
A