81 ile genelge gönderildi: Belediyeler 7/24 çalışacak

81 ile genelge gönderildi: Belediyeler 7/24 çalışacak

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum imzasıyla yayımlanan, belediyelerin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermesine ilişkin genelge 81 ile gönderildi

2019.03.07 14:30 - Son Güncellenme: 2019.03.07 14:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
81 ile genelge gönderildi: Belediyeler 7/24 çalışacak

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum imzasıyla yayımlanan, belediyelerin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermesine ilişkin genelge 81 ile gönderildi.

Bakan Kurum daha önce yaptığı açıklamada, "Bakanlık olarak Sayın Cumhurbaşkanımızın talimatı çerçevesinde artık belediyelerde 7 gün 24 saat usulüne geçeceğiz. Vatandaşımıza 7 gün 24 saat hizmet edecek belediyelerimiz, belediyelerde personel bulunduracak ve gece gündüz bu personel vatandaşımıza hizmet edecek." ifadesini kullanmıştı.

Ancak sözkonusu Genelge henüz bakanlığın web sitesinde yayımlanmamıştır.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.07 14:30 - Son Güncellenme: 2019.03.07 14:35 - HABER MERKEZİ
A