81 ile genelge gönderildi: Belediyeler 7/24 çalışacak
Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum imzasıyla yayımlanan, belediyelerin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermesine ilişkin genelge 81 ile gönderildi
2019.03.07 14:30 - Son Güncellenme: 2019.03.07 14:35 - Güncel - HABER MERKEZİ
Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum imzasıyla yayımlanan, belediyelerin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermesine ilişkin genelge 81 ile gönderildi.
Bakan Kurum daha önce yaptığı açıklamada, "Bakanlık olarak Sayın Cumhurbaşkanımızın talimatı çerçevesinde artık belediyelerde 7 gün 24 saat usulüne geçeceğiz. Vatandaşımıza 7 gün 24 saat hizmet edecek belediyelerimiz, belediyelerde personel bulunduracak ve gece gündüz bu personel vatandaşımıza hizmet edecek." ifadesini kullanmıştı.
Ancak sözkonusu Genelge henüz bakanlığın web sitesinde yayımlanmamıştır.