80 asker yemek sonrası hastanede tedavi altına alındı

80 asker yemek sonrası hastanede tedavi altına alındı

Kayseri'de yedikleri yemek sonrası kusma ve mide bulantısı şikayetiyle hastaneye kaldırılan yaklaşık 80 asker tedavi altına alındı.

2024.10.07 09:27 - Son Güncellenme: 2024.10.07 09:28 - Güncel - İHA
A
80 asker yemek sonrası hastanede tedavi altına alındı

Edinilen bilgiye göre, 1. Komando Tugayı Köşk Kışla'da askerler, akşam saatlerinde mide bulantısı ve kusma şikayeti yaşayınca durumu yetkililere bildirdi.

Kışlaya çok sayıda ambulans sevk edilirken, yaklaşık 80 asker yapılan ilk müdahalenin ardından ambulanslarla şehirde bulunan hastanelere sevk edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.07 09:27 - Son Güncellenme: 2024.10.07 09:28 - İHA
A