8 HDP'linin daha dosyası Başbakanlık'a gitti!

8 HDP'linin daha dosyası Başbakanlık'a gitti!

HDP'li 8 milletvekilinin dokunulmazlığını kapsayan dosya Başbakanlık'a gönderildi. Böylece içlerinde Eş Başkanların da olduğu 5 HDP'li milletvekilinden sonra 8 vekilin dosyası daha işleme konmuş oldu.

2016.03.16 07:33 - Son Güncellenme: 2016.03.16 07:35 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
8 HDP'linin daha dosyası Başbakanlık'a gitti!
03:54 Demirtaş: Fezlekelerin meclise gidişi normal prosedür. Biz bir tek örgüte üyeyiz, O da HDP'dir

İLGİLİ VİDEO

Demirtaş: Fezlekelerin meclise gidişi normal prosedür. Biz bir tek örgüte üyeyiz, O da HDP'dir

Adalet Bakanlığı, HDP eş genel başkanları Selahattin Demirtaş ve Figen Yüksekdağ ile milletvekilleri Selma Irmak, Sırrı Süreyya Önder ve Ertuğrul Kürkçü'nün dokunulmazlıklarının kaldırılması istemiyle hazırlanan fezlekeyi TBMM'ye göndermişti.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2016.03.16 07:33 - Son Güncellenme: 2016.03.16 07:35 - HABER MERKEZİ
A