8 gün sonra kepenkleri açtılar
Ağrı'nın Doğubayazıt ilçesinde, Kobani'de yaşananlar nedeniyle başlatılan kepenk kapama eylemi 8 günün ardından bu sabah sona erdi.
2014.10.14 10:31 - Son Güncellenme: 2014.10.14 10:31 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kobani'de yaşananlar nedeniyle ilçede esnaf tarafından başlatılan kepenk açmama eylemi bu sabah tan itibaren sona erdi. Esnaf kepenk açarken, kentte hayat yavaş yavaş normale dönmeye başladı.
