70 yaşında, 11 telefonla günde 20 saat oyun oynuyor

70 yaşında, 11 telefonla günde 20 saat oyun oynuyor

Tayvan'da torunununa özenerek bisikletine taktığı 11 telefonla günde 20 saat artırılmış gerçeklik oyunu Pokemon Go oynayan 70 yaşındaki bir kişi, sosyal medyada viral oldu.

2018.08.13 09:23 - Son Güncellenme: 2018.08.13 09:24 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
70 yaşında, 11 telefonla günde 20 saat oyun oynuyor

Pokemon avını daha da ileri götürmek için bisikletine dört telefon daha takmayı planladığını söyleyen Chen San-yuan, bu hobisi için ayda 1000 dolardan fazla harcıyor.

Taipei sokaklarında "Pokemon Amca" olarak bilinen Chen, mobil şarj cihazlarının yardımıyla gece geç saatlere kadar oyun oynabiliyor.

Fotoğrafı sosyal paylaşım sitesi Reddit'te yayımlandıktan sonra üne kavuşan Chen, Pokemon sayesinde yeni dostlar edindiğini ve Alzheimer'a yakalanma riskini azalttığını söyledi. 

Temmuz 2016'da çıkarılan Pokemon Go oyunu tüm dünyada kısa sürede popüler hale gelmiş, oyunun yaratıcısı Nintendo şirketinin hisseleri 5 gün içinde 9 milyar dolar değer kazanmıştı.

Akıllı telefonda oynanan oyunda, artırılmış gerçeklikle gerçek görüntülerin üzerine bindirilen sanal canavarlar yakalanıyor.

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2018.08.13 09:23 - Son Güncellenme: 2018.08.13 09:24 - HABER MERKEZİ
A