7 düzensiz göçmen karantinaya alındı

7 düzensiz göçmen karantinaya alındı

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, Türkiye'ye kaçak yollarla girdiği belirlenen 7 düzensiz göçmen karantinaya alındı.

2020.04.26 23:17 - Son Güncellenme: 2020.04.26 23:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
7 düzensiz göçmen karantinaya alındı

Alınan bilgiye göre, İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Atatürk Bulvarı'nda bir gruba rastladı.

Yapılan kimlik kontrolünde yasa dışı yollarla Türkiye'ye girdikleri tespit edilen 7 düzensiz göçmen yakalandı.

Göçmenler yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında ilçede bir evde 14 gün süreyle karantinaya alındı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.26 23:17 - Son Güncellenme: 2020.04.26 23:33 - HABER MERKEZİ
A