7'den 70'e fidan diktiler
Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesi Ormankadı köyünde bir grup gönüllü çevreci "herkesin bir ağacı olmalı" adı altında gerçekleştirdikleri fidan dikimi ve çöp toplama kampanyası ile 10 bin adet fidan dikti. 7 den 70' e tüm köy halkının katıldığı fidan dikme etkinliğinde ayrıca köyün tüm çöpleride toplanarak çöp kamyonlarına atıldı.
2012.04.18 09:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Bursa Bölge Çevre Koruma Gönüllüleri ve Doğayla dayanışma gönüllüleri işbirliğinde gerçekleştirilen "Herkesin Bir Ağacı Olmalı" isimli fidan dikim kampanyası Mustafakemalpaşa ilçesi Ormankadı köyü bölgesinde gerçekleştirildi. Fidan Dikimine Mustafakemalpaşa ilçe belediye başkanı Sadi Kurtulan ile çok sayıda çevde dostu katıldı. Köy alanını çevreye kazandırmak amacıyla çınar ve ıhlamur fidanlarının dikildiği köyle dede torun 7 den 70'e herkes fidan dikti.