7 askerin şehit olduğu karakol kapatıldı
Tokat'ın Reşadiye ilçesinde PKK'lıların saldırısı sonucu 7 askerin şehit olduğu Sazak jandarma karakolu kapatıldı. Vali Mustafa Taşkesen bölgede Sazak'la birlikte 13 karakolun kapatıldığını açıkladı.
2013.07.11 12:13 - Son Güncellenme: 2013.07.11 12:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Vali Mustafa Taşkesen karakol kapatmaların İçişleri Bakanlığı'nın tasarrufu olduğunu söyledi.
İl genelinde 13 karakolun kapatıldığını ifade eden Taşkesen, "Mobil ekiplerin daha etkin olması sağlanacak. Bu yeni yapılanma çerçevesinde alınmış bir karar" dedi.
Vali Taşkesen, kapatılan karakolun hazineye devredildiğini belirtti.
Kapatılan Sazak karakolunda görevli 7 asker 2009 yılında PKK'lılarca şehit edilmiş, aynı karakola bir yıl sonra da teröristler tarafından ateş açılmıştı.