65 yaş üstü araç sahiplerinin egzoz ölçümüne erteleme geldi

65 yaş üstü araç sahiplerinin egzoz ölçümüne erteleme geldi

Bakan Kurum, 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı olanların araç egzoz ölçümlerinin ertelendiğini duyurdu.

2020.04.01 11:44 - Son Güncellenme: 2020.04.01 11:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
65 yaş üstü araç sahiplerinin egzoz ölçümüne erteleme geldi
06:42 Corona virüse karşı bağışıklık sistemi nasıl güçlendirilir? (ÖZEL HABER)

İLGİLİ VİDEO

Corona virüse karşı bağışıklık sistemi nasıl güçlendirilir? (ÖZEL HABER)

Corona virüsle mücadele kapsamında 65 yaş üstü ve kronik hastalığı bulunan araç sahiplerinin egzoz ölçümleri ertelendi.

Duyuruyu Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, Twitter hesabından yaptı:

"Koronavirüs tedbirleri kapsamında 65 yaş ve üzeri ile kronik rahatsızlığı olan vatandaşlarımızın araçlarının egzoz emisyon ölçümlerini erteledik. Sokağa çıkma yasağı olan vatandaşlarımız, yasak kararı kaldırıldıktan sonraki 45 gün içinde araçlarının emisyonunu ölçtürebilecekler." 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.01 11:44 - Son Güncellenme: 2020.04.01 11:53 - HABER MERKEZİ
A