60 işçi amonyak gazından zehirlendi

60 işçi amonyak gazından zehirlendi

İzmir'in Torbalı ilçesinin Yazıbaşı bölgesinde bir fabrikada çalışan 60 işçi, amonyak gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

2016.02.27 10:18 - Son Güncellenme: 2016.02.27 10:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
60 işçi amonyak gazından zehirlendi

Edinilen bilgiye göre, olay dün gece meydana geldi. Torbalı ilçesi Yazıbaşı mahallesinde faaliyet gösteren bir fabrikada çalışan işçiler, amonyak gazı sızmasından dolayı rahatsızlandı. Gaz sızıntısını fark eden işçiler hemen bahçeye çıktı. Baş dönmesi, halsizlik ve kusma ile birlikte fenalaşmaya başlayan kadın ve erkek işçiler, ambulansla Torbalı Devlet Hastanesine kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan 60 işçi, ayakta tedavi edilmesinin ardından taburcu edildi. İşçilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.27 10:18 - Son Güncellenme: 2016.02.27 10:20 - HABER MERKEZİ
A