6 yıl sonra gelen adalet

6 yıl sonra gelen adalet

İZMİT'te, 2007 yılında birden fazla kişiyle silahlı yağma suçuna karıştıkları suçlamasıyla tutuksuz yargılanan 2 kişi, 6 yıl sonra sonuçlanan davada 4'er yıl 2'şer ay hapis cezasına çarptırılınca, polis ekiplerince yakalanarak cezaevine gönderildi.

2013.04.08 13:51 - Son Güncellenme: 2013.04.08 13:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
6 yıl sonra gelen adalet

 


İzmit Kozluk Mahallesi'nde 21 Kasım 2007 tarihinde silahla yağma suçuna karıştıkları iddia edilen Ö.Ö. ve H.T., olaydan sonra gözaltına alındı. 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemece tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakıldı.

Kocaeli 1'inci Ağır Ceza Mahkemesi'nde devam eden davada, karar çıktı. Mahkeme heyeti, Ö.Ö. ve H.T.'yi 4'er yıl 2'şer ay hapisle cezalandırdı. Kararın Yargıtay tarafından da onanmasının ardından aranmaya başlanan Ö.Ö. ve H.T., Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Serdar Mahallesi'nde yakalandı. İşlemleri tamamlanan iki kişi tutuklanarak cezaevine gönderildi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.08 13:51 - Son Güncellenme: 2013.04.08 13:51 - HABER MERKEZİ
A