6 aylık bir bebek koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti

6 aylık bir bebek koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti

ABD'nin Connecticut eyaletinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tanısı konulan 6 aylık bir bebek hayatını kaybetti.

2020.04.01 23:47 - Son Güncellenme: 2020.04.01 23:52 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
6 aylık bir bebek koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti
03:39 Anne adayları dikkat! İşte koronavirüs ve gebeliğin ilerleyişi (ÖZEL HABER)

İLGİLİ VİDEO

Anne adayları dikkat! İşte koronavirüs ve gebeliğin ilerleyişi (ÖZEL HABER)

Connecticut Valisi Ned Lamont, eyalette 6 aylık bebeğin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle hayatını kaybettiğini açıkladı.

Lamont, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda hasta bebeğin geçen hafta sonu hastaneye getirildiğini ve tepki vermediği bilgisini verid.

Bebeğe dün gece yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığını belirten Lamont, "Bu kesinlikle yürek parçalayıcı. Bunun, Kovid-19 koplikasyonları nedeniyle kaybedilen en genç hayatlardan biri olduğunu sanıyoruz" ifadelerini kullandı.

Johns Hopkins Üniversitesi tarafından yayınlanan verilerde, ülkedeki toplam vaka sayısının 203 bin 608'e ulaştığı beliritilmişti.

Ayrıca, ülkede Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısının da 4 bin 361'e yükseldiği bilgisi verilmişti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2020.04.01 23:47 - Son Güncellenme: 2020.04.01 23:52 - HABER MERKEZİ
A