6 aylık bir bebek koronavirüs nedeniyle hayatını kaybetti
ABD'nin Connecticut eyaletinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tanısı konulan 6 aylık bir bebek hayatını kaybetti.
2020.04.01 23:47 - Son Güncellenme: 2020.04.01 23:52 - Dünya - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Anne adayları dikkat! İşte koronavirüs ve gebeliğin ilerleyişi (ÖZEL HABER)
Connecticut Valisi Ned Lamont, eyalette 6 aylık bebeğin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle hayatını kaybettiğini açıkladı.
Lamont, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda hasta bebeğin geçen hafta sonu hastaneye getirildiğini ve tepki vermediği bilgisini verid.
Bebeğe dün gece yapılan Kovid-19 testinin pozitif çıktığını belirten Lamont, "Bu kesinlikle yürek parçalayıcı. Bunun, Kovid-19 koplikasyonları nedeniyle kaybedilen en genç hayatlardan biri olduğunu sanıyoruz" ifadelerini kullandı.
Johns Hopkins Üniversitesi tarafından yayınlanan verilerde, ülkedeki toplam vaka sayısının 203 bin 608'e ulaştığı beliritilmişti.
Ayrıca, ülkede Kovid-19 nedeniyle hayatını kaybedenlerin sayısının da 4 bin 361'e yükseldiği bilgisi verilmişti.