53 yılın en sıcak 2'nci şubat ayı yaşandı

53 yılın en sıcak 2'nci şubat ayı yaşandı

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, Meteoroloji Genel Müdürlüğü verilerine göre, geçen ay hava sıcaklığının ortalamaların 3,4 derece üzerinde gerçekleştiğini ve böylece son 53 yılın en sıcak 2'nci şubat ayının yaşandığını duyurdu.

2024.03.05 11:11 - Son Güncellenme: 2024.03.05 11:25 - Güncel - DHA
A
53 yılın en sıcak 2'nci şubat ayı yaşandı

Bakan Mehmet Özhaseki, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Şubat ayı sıcaklık ortalaması 7,5 derece oldu. Meteoroloji Genel Müdürlüğümüzün aylık sıcaklık değerlendirmesine göre; 2024 yılı Şubat ayında, sıcaklıklar ortalamaların 3,4 derece üzerinde gerçekleşti. Böylece son 53 yılın en sıcak ikinci şubat ayı olarak kaydedildi" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.05 11:11 - Son Güncellenme: 2024.03.05 11:25 - DHA
A