53 inşaat işçisi yemekten zehirlendi

53 inşaat işçisi yemekten zehirlendi

Kastamonu'nun İhsangazi ilçesinde 53 inşaat işçisi, akşam yemeğinden sonra rahatsızlanarak çevredeki hastanelere kaldırıldı.

2017.12.17 10:38 - Son Güncellenme: 2017.12.17 10:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
53 inşaat işçisi yemekten zehirlendi

Edinilen bilgiye göre, İhsangazi ilçesinde yapımı devam eden konutlarda çalışan 53 inşaat işçisi, akşam yemeğinden bir süre sonra rahatsızlandı. İşçiler hemen ambulanslarla İhsangazi Devlet Hastanesi, Kastamonu Devlet Hastanesi ve Özel Kastamonu Anadolu Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, işçilerin akşam yemeğinde tavuk ile pilav yedikleri öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.12.17 10:38 - Son Güncellenme: 2017.12.17 10:38 - HABER MERKEZİ
A